موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

راهکارهای موفقیت در زندگی مشترک

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ق.ظ

وقتی که یک زوج سر موضوعی با هم دعوا می‌کنند، بهترین حالت ممکن این است که بعد از مشاجره با هم آشتی کنند.

روابط خوب همواره اثرات مطلوبی روی جسم و روح افراد دارد. وقتی که زندگی دو نفره خود را با شریک زندگی‌تان آغاز می‌کنید، جایز نیست که مسائل فردی خود را در اولویت قرار دهید. شما دو نفر با هم تشکیل یک گروه داده‌اید و با آگاهی کامل از یکدیگر حمایت می‌کنید. اگر نگران میزان قند، چربی و فشار خون خود هستید، باید قند، چربی و فشار خون همسرتان نیز برای‌تان اهمیت داشته باشد. به این ترتیب با دنبال کردن یک برنامه مناسب می‌توانید هر دو از سلامت بیشتری برخوردار باشید. 

مهارت‌های مربوط به حل مشکلات را در خود تقویت کنید .
تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهند افرادی که خشم خود را سرکوب می‌کنند، دو برابر بیشتر از دیگران در معرض خطر مرگ هستند. وقتی که یک زوج سر موضوعی با هم دعوا می‌کنند، بهترین حالت ممکن این است که بعد از مشاجره با هم آشتی کرده و سعی کنند یکدیگر را تسکین دهند و به خاطر موضوعی که با هم مشاجره کرده‌اند به توافق برسند؛ ولی متأسفانه زوج‌ها به این بخش از ماجرا هیچ اهمیتی نمی‌دهند. آنها باید به طور واضح و روشن راجع به مشکلات‌شان با هم بحث کنند و هنگام خشونت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشند.

در یک خانواده ایده‌آل همه افراد آگاهند که برای داشتن روابط سالم باید هر کاری که می‌توانند انجام دهند. هر زوج به شیوه‌ای متفاوت تلاش می‌کند به سلامت جسمی و روحی طرف مقابل آسیب وارد نشود و در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلاف، به جای سرکوب کردن خشم خود، راه مناسبی برای حل مسائل خود پیدا می‌کند. 
❇️  با همسر خود گاهی اوقات متفاوت‌ برخورد کنید .
❇️افسردگی خود را درمان کنید تا همسرتان نیز سالم بماند .
❇️و ......
ادامه این مطلب از وبگاه #زندگی_آنلاین را در این لینک ببینید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
زهرا خلیل پور

زناشویی

پونیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی