موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

رویه زندگی افراد آرام

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

بسیاری از افراد به دنبال آرامش می‌گردند اما یا نمی‌دانند چگونه به آن برسند یا حاضر نیستند نیاز خود به برخی رفتارهای ناسالم و نا آرامی را کنار بگذارند اما این را مطمئن باشید که اگر آرامش می‌خواهید باید رفتارهای ناسالم را که آرامش شما را بر هم می‌زنند، ترک کنید. می‌توانید به کمک یک مشاور کاردان این رفتارها را ریشه یابی و رفع نمایید. و اما، انسانهایی که آرامش دارند چه کارهایی انجام می‌دهند که موجب آرامش آنها می‌شود؟


🔺صبح‌ها یک زندگی نو را شروع می‌کنند.

انسان‌هایی که آرامش دارند هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند می‌دانند که گذشته مرده است! آنها می‌دانند که امروز از نو متولد شده‌اند و زندگی جدیدی را آغاز کرده‌اند. آنها می‌دانند که امروز روز دیگر با فرصت‌های دیگری است. آنها روز خود را با امید شروع می‌کنند، نه با آنچه که دیروز دستگیرشان شده بوده است.

🔺می‌دانند که راه‌های بهتری هم برای زندگی کردن وجود دارد.

انسان‌هایی که آرامش دارند می‌دانند که زندگی فقط یک روش ندارد، می‌دانند که هزاران روش دیگر برای داشتن زندگی بهتر وجود دارد، پس تعصب و مقاومت را کنار گذاشته و روش‌های دیگر را امتحان می‌کنند. اما انسان‌هایی که همیشه در اضطراب و غم به‌سر می‌برند انسان‌هایی هستند که مقاومت زیادی درون آنها است و اغلب فکر می‌کنند باید همان روشی را که باعث رنجش آنها می‌شود ادامه دهند و حتی تصور کردن مسیرهای دیگر نیز برای آنها دشوار است.


ادامه این مطلب از وبگاه #پزشکین را در این لینک ببینید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
زهرا خلیل پور

آرامش

پونیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی