موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اونایی که برای داشتن روزهای شاد منتظر یه معجزه‌ان، هیچ‌وقت شاد نمی‌شن اما موفق می‌شن رکورد انتظار تا آخر عمر رو بشکنن.

آدمای شاد برای این شادن که منتظر ترکیدن بمب شادی تو زندگی‌شون نموندن. اونا چیزایی که خوشحال‌شون می‌کنه رو می‌شناسن و با دونه دونه اونا شاد می‌شن. لیست خوشحال کننده‌های آدمای شاد، شامل ده ها چیز کوچیک و دست‌یافتنیه. اونا منتظر باز شدن در یه گاوصندوق، اعطای دکترای افتخاری و … ننشستن. آدمای شاد با شنیدن صدای پرنده‌ای که روی درخت می‌خونه شادتر می‌شن، با یه لیوان چای تازه دم حال می‌کنن و یه احوال‌پرسی ساده از یه دوست، انقدر خوشحال می‌شن، که انگار دنیا رو بهشون دادی.

ادامه این مطلب از وبگاه #رنگی_رنگی را در این لینک ببینید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۰
زهرا خلیل پور

همه ما به فرصتی دوباره نیاز داریم. دنیا که کامل نیست، ما هم آدم های بی نقصی نیستیم. به ندرت پیش می آید که همان بار اول، همه چیز را به درستی درک کنیم. تقریبآ همه دستاوردهای عمده در زندگی افراد ،با تصمیم به تلاش دوباره و دوباره حاصل می شود.

"هیچ کسی قادر نیست به عقب برگردد و به شکل تازه ای شروع کند،اما همه می توانند همین امروز شروع کنند وبه شکل تازه ای تمام کنند." (ماریا رابینسون)

همه ما به فرصتی دوباره نیاز داریم. دنیا که کامل نیست، ما هم آدم های بی نقصی نیستیم. همین الان من احتمالآ هزارمین شانس دوباره ام را امتحان می کنم و ابایی از پذیرفتنش ندارم چون حتی اگر بارها شکست خورده باشم، به این معناست که بار ها و بارها تلاش کرده ام.

به ندرت پیش می آید که همان بار اول، همه چیز را به درستی درک کنیم. تقریبآ همه ی دستاوردهای عمده در زندگی افراد،با تصمیم به تلاش دوباره و دوباره حاصل می شود،آنجا که بعد هر تلاش نا موفق، از جا بلند می شوند تا یک بار دیگر امتحان کنند.

تنها تفاوت بین فرصت و مانع نوع نگرش ماست. استفاده از شانس دوباره در زندگی به این معناست که به خودتان این فرصت را بدهید که از شکست های گذشته فراتر رفته و رشد کنید یعنی نگرش مثبتی نسبت به احتمالات آینده داشته باشید. برایتان خواهم گفت چگونه :

ادامه این مطلب از وبگاه #آی_بانو را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۴
زهرا خلیل پور

زمانهایی هست که آدم احتیاج به چیزی داره که آرامش رو بهش برگردونه. بعضی ها ورزش های ملایم مثل یوگا انجام میدن، بعضی ها قرص های شیمیایی میخورن و بعضی دیگه از طبیعت برای گرفتن آرامش استفاده می کنن. از زمانهای قدیم، حضور توی طبیعت، مثلا برای باغبانی و خاکی شدن دست ها ، یا تنفس هوای خوشبوی گیاهان به عنوان فعالیت های آرامش بخش شناخته شده بودن. خواص آرامش بخش گیاهان و خوراکی ها برای کاهش استرس و اضطراب هم خیلی وقته که کشف شدن. میخوایم توی این مطلب چند تا گیاه آرامش بخش بهتون معرفی کنیم، تا از این به بعد برای رفع استرس هاتون از جادوی طبیعت استفاده کنید.

مثل سنبل الطیب ، رزماری و ...

ادامه این آرامش بخش ها در وبگاه #رنگی_رنگی را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۹
زهرا خلیل پور
۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۷
زهرا خلیل پور

عاقل‌ترین، دوست‌داشتنی‌ترین و باتجربه ترین آدم‌هایی که تابحال با آنها برخورد داشته‌اید احتمالاً کسانی هستند که بدبختی، شکست، دل‌شکستگی بخاطر از دست دادن کسی که دوستش داشته‌اند را تجربه کرده‌اند و از میان ناامیدی، راه خود را پیدا کرده‌اند. این افراد فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی‌شان دیده‌اند و درک و حساسیتی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اند که آنها را سرشار از محبت، درک و خردی عالی کرده است. آدمهایی مثل این به دنیا نمی‌آیند، آنها به مرور زمان و در طول زندگی خود اینطوری می‌شوند.

در مقاله امروز، می‌خواهیم به شما چند واقعیت مهم که به سادگی فراموشمان می‌شود را یادآور شویم. این واقعیت‌ها کمکتان می‌کند عاقلانه‌تر انتخاب کنید و در شرایط سخت هم قوی‌تر شوید.

۱. درد بخشی از زندگی و عشق است و به رشد شما کمک می‌کند.

۲. نگرشتان نیمی از مبارزه است.

۳. بزرگترین ترس‌هایتان اصلاً وجود ندارند.


ادامه این مطلب از وبگاه #آلامتو را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۴
زهرا خلیل پور

به پایان روز نزدیک ‌می‌شوید و به پایان پروژه‌های مهم مشتری‌های مهم‌تان نزدیک هم نشده‌اید. فشار و استرس زیادی احساس ‌می‌کنید. زمان در حال گذر است. احساس ترس و دلهره ‌می‌کنید؟ خوب ما به شما ‌می‌گوییم این احساس را رها کنید: 


۱. میز کار خود را مرتب کنید.

۲. از فضاهای مجازی دوری کنید.

۳. ذهن‌تان را پاک کنید.


ادامه مطلب از وبگاه #هزارویک_بوم را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۲
زهرا خلیل پور

ارتباط فرم صورت و شخصیت افراد

آیا می دانید که فرم صورت، ویژگی های اصلی هر فردی را نمایان می کند؟ کارشناسان خواندن چهره، از روی چهره افراد به برخی از خصوصیات اخلاقی پی می برند و در اینجا به چند نمونه اشاره شده است:

لوزی:

این فرم از صورت در میانه عریض است و به سمت پیشانی و چانه کشیدگی دارد. افرادی که دارای این فرم از صورت هستند، هرگز از چهارچوب فکری و کاری خود بیرون نمی آیند.

نسبت به مشکلات شان بسیار حساس هستند و وقتی کار و وظیفه ای را در دست می گیرند، به آن توجه بسیاری نشان می دهند. افراد دارای این فرم از صورت به در اختیار گرفتن اوضاع و کنترل کردن علاقه زیادی دارند. 

ادامه این مطلب از وبگاه #زندگی_آنلاین را در این لینک ببینید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۷
زهرا خلیل پور

تناسب ذهنی همانند تناسب اندام است. با آموزش و تمرین می‌توانید خودباوری و نگرش ذهنی مثبت بسیار بالایی را در خود پرورش دهید. برای اینکه شخص کاملا مثبت اندیشی شوید هفت کلید وجود دارد.

برایان تریسی حدود دو ماه پیش کتاب جنجالی جدیدی به نام «قورباغه را ببوس!» عرضه کرد. این کتاب سال ۲۰۱۲ توسط برایان و دخترش کریستینا نوشته شده، درباره روش‌های کنار گذاشتن احساسات منفی و داشتن شخصیتی شاد و با انگیزه صحبت می‌کند.در این کتاب به ۱۲ روش خارق العاده برای تبدیل شرایط ناخوشایند به شرایط مثبت و مفید صحبت شده است.

ادامه این مطلب از وبگاه #پارسی_طب را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۷
زهرا خلیل پور

در مطلب گذشته روانشناچی درباره جملاتی که نباید به یک افسرده گفت صحبت کرده بودیم و حساسیت هایی که در رابطه با برخورد با این دسته افراد وجود دارد. همان زمان بحث بر این بود که حالا ما اگر این جملات را نگوییم، پس باید چه بگوییم؟ در این پست قصد داریم درباره همین موضوع حرف بزنیم. این که در رابطه با دوست افسرده مان چه جمله ای باید به زبان بیاوریم تا حالش را بهتر کنیم؟ اصلا چه جملاتی برای درمان افسردگی موثر هستند و می توانند یک آدم دلمرده را حداقل برای لحظاتی کوتاه سر حال بیاورند!

ادامه این مطلب از وبگاه #چی را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۶
زهرا خلیل پور

هیچ‌کس انتقاد را دوست ندارد اما بعضی از ما نسبت به آن خیلی حساسیم. آیا وقتی رئیس‌تان می‌گوید در طول جلسات ساکت باشید، آن را به خود می‌گیرید؟ آیا وقتی کودک‌تان بهانه‌گیری و گریه و زاری می‌کند و کسی به شما نگاه داورانه می‌اندازد، تمام روزتان خراب می‌شود؟ آیا وقتی مشتری پیشنهاد شما را رد می‌کند احساس شکست می‌کنید؟

برای کمال‌گراها، نقد و انتقاد مثل این است که ضعف‌ها و عیب‌ها افشا شده باشند. شما به سختی تلاش می‌کنید تا کاستی‌های‌تان را بپوشانید، و برای‌تان بسیار دردناک است که رو شوند.

ادامه این مطلب از وبگاه #آلامتو را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۴
زهرا خلیل پور