موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

این روزها همه به دنبال اکسیر موفقیت هستند و خوشبختانه افرادی یافت می‌شوند که با رعایت نکات مختلف توانسته‌اند به موفقیت دست پیدا کنند، به همین منظور نگاهی به هفت چیزی خواهیم داشت که این افراد موفق در هفت روز هفته انجام می‌دهند.

افراد زیادی هستند که همیشه کار امروز را به فردا موکول می‌کنند و به راحتی از هدف خود دست می‌کشند، از طرف دیگر افرادی هم هستند که با عزم و اراده بالا سعی می‌کنند فرد مفیدی بوده و زندگی موفقی داشته باشند. با این حساب می‌توان از نکاتی که این افراد موفق انجام می‌‌دهند درس گرفت. همه ما کارآفرینان و سیاست‌مداران بزرگی را می‌شناسیم که با سرسختی توانسته‌‌اند زمان خود را در زندگی مدیریت کنند. به این ترتیب در اینجا نگاهی به رمز و راز موفقیت این افراد خواهیم داشت تا ببینیم در هفت روز هفته چه چیزهایی را برای موفقیت و مفید بودن انجام می‌دهند:

ادامه این مطلب از وبگاه #فارنت را در این لینک ببینید.



۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۹
زهرا خلیل پور

اطراف تان را خوب بنگرید و افرادی را بیابید که موفقیت چشمگیری داشته اند. آیا می دانید چرا این افراد را موفق می دانیم؟ تفاوت چنین افرادی با دیگران در چیست؟ آیا آنها موفق به دنیاآمده اند یا اینکه خوشان عامل این موفقیت بوده اند؟

افراد موفق، کمی با دیگران فرق دارند؛ چون آنها نگرش متفاوتی به پیشامدهای معمولی زندگی داشته اند.

همه انسان ها در چرخه ای از اعتقادات و نتایج زندگی می کنند؛ اعتقادات و نتایجی که به هم ربط دارند. در نتیجه می توان گفت شما آنچه هستید که به آن اعتقاد دارید. حالا باید دید که چه عاملی باعث ایجاد اعتقادات شما شده است؟ درس حدس زدید؛ این افکار شما هستند که اعتقادات شما را تشکیل می دهند.

* باورهای شما، احساسات شما را در هر موقعیتی مشخص می کنند؛ زیرا باورهای شما برخوردتان نسبت به موقعیت ایجاد شده را تعیین می کنند.

ادامه این مطلب از وبگاه #کافه_نوعروس را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۸
زهرا خلیل پور

خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که به آزاد کردن این انرژی از خودمان و کوتاهتر کردن مدت زمانی که موجبات ناراحتی ما را فراهم می‌کند، کمک می‌کند.

تابحال شده گفتگویی با کسی داشته باشید که یک تا دو روز ناراحت تان کرده باشد؟ شاید کسی در زندگیتان باشد، مثل رئیستان یا یکی از اعضای خانواده که این اتفاق با او مدام تکرار می‌شود؟ در مکالمات و اتفاقات انرژی رد و بدل می‌شود و اگر این اتفاق برای تان افتاده باشد احتمالاً انرژی منفی دریافت کرده‌اید. اگر این اتفاق در دفعات مختلف با بعضی آدمها برایتان تکرار شود، این احتمال وجود دارد که آن افراد عادت به صادر کردن انرژی منفی دارند و شما هم نمی‌دانید چطور باید از شر آن انرژی منفی خلاص شوید. مخصوصاً برای آن دسته از ما که حساس‌تر هستند رها کردن این انرژی منفی می‌تواند خیلی دشوار باشد.

ادامه این مطلب از وبگاه #آلامتو را در این لینک ببینید.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۶
زهرا خلیل پور

افسردگی یکی از شایع ترین بیماری ها در میان مردم است اما درمان می شود . شاید پیش خود فکر کنید هیچ امیدی دارم اما ولی مطمئن باشید که این طرز فکر اشتباه است و شما می‌توانید برای درمان خود اقدامات خوبی انجام دهید . درمان افسردگی باید سریع انجام شود ، درمان افسردگی ممکن است شامل مشاوره تخصصی، داروهای ضد افسردگی، درمان‌های رفتاری شناختی،  یا ترکیبی از اینها باشد.

در موارد نادری ممکن است از درمان با الکتریسیته برای افرادی که به درمان‌های دیگر پاسخ نمی‌دهند یا علائم جنون یا رفتارهای خطرناک برای خود و دیگران دارند استفاده شود. همچنین اگر علائم هشدار دهنده‌ای مانند افکار خودکشی یا خطر آسیب به خود یا دیگران یا علائم شدیدتری مانند فاصله گرفتن از جهان واقع یا جنون یا سوء مصرف بیش از حد الکل و داروها وجود داشته باشند، احتمالاً بیمار بستری می‌شود.

ادامه این مطلب از وبگاه #پزشکین را در این لینک ببینید.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۲
زهرا خلیل پور

چگونه در برابر نیرویی که در درون ما مانع شروع برخی کارها می شود مقابله کنیم ؟ 

همه ما حداقل یک مورد داریم ، یک کاربه ظاهر دشوار که برای هفته ها، ماه ها، سال ها آن را به تعویق انداخته ایم . مثلا مرتب کردن دفتر کار یا بالاخره شروع کردن رمانی که مدت هاست قرار است بنویسیم و ... به نظر می رسد همیشه راهی برای پیدا کردن یکی دیگر ازآن بهانه های همیشگی وجود دارد . می دانیم که این کار خیلی مهم است می دانیم که باید این کاررا انجام دهیم اما گویی یک نیروی درونی مانع  شروع کار می شود ، شاید خودمان هم ندانیم که علتش چیست ، اگر کلا آدم تنبلی نباشیم پس حتما باید دلیلی داشته باشد .

ادامه این مطلب از وبگاه آی_بانو را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱
زهرا خلیل پور

برای خانم‌ها، توانایی همیشه منجر به اعتمادبه‌نفس نمی‌شود. دلیلش این است:

زنان موفق می‌دانند که در هر کار مردانه‌ای، گاهی خود را در شرایطی نامساعد می‌بینند. ممکن است دست‌کم گرفته شویم، مورد استفاده کمتر قرار گیریم یا حتی حقوق کمتر دریافت کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد زنان باید در سطوحی به طور غیرعادی بالا کار کنند تا درمقایسه با همکاران مرد خود توانا به نظر برسند.

ادامه این مطلب از وبگاه آلامتو را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰
زهرا خلیل پور

بی‌خوابی تنها دلیل خستگی و کسالت نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باک انرژی شما را خالی کرده و باعث می‌شود که احساس خستگی بکنید.

برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت.

ادامه این مطلب از وبگاه #آلامتو را در این لینک ببینید.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۲
زهرا خلیل پور

آزمون خودشناسی؛ صبحی هستید یا غروبی؟

بعضی از آدم‌ها صبح‌ کله‌سحر از خواب بیدار می‌شوند و زندگی روزانه‌شان را خوب و راحت از سر می‌گیرند ولی بعضی آدم‌ها نه. آنها نه‌تنها صبح خیلی زود نمی‌توانند از تختخواب دل بکنند،‌ بلکه به زور از جا بلند می‌شوند و هیچ کاری هم نمی‌توانند انجام دهند؛ ‌انگار که بخشی از مغزشان همچنان تا چند ساعت بعد خواب می‌ماند!

برعکس، این آدم‌ها، ‌سر شب که می‌شود حسابی سرحالند و به همه کارهایشان هم می‌رسند. تا آخر شب همچنان سرحال هستند و خیلی دیر به تختخواب می‌روند. به زور هم زودتر خودشان را بخوابانند،‌ خوابشان نمی‌برد و تا مدت‌‌ها در تخت خود غلت می‌زنند. شما جزو کدام دسته‌اید؟

ادامه این مطلب از وبگاه #سلام_بانو را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۱
زهرا خلیل پور

اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید مهم نیست. مهم اینست که اگر انرژی نداشته باشید، زندگی نخواهید کرد. برایتان ۸کاری را که افراد پرانرژی هرروز انجام میدهند تا موفق و موثر و خلاق باشند، آورده ایم. کارهای ساده ای که میتوانید انجام دهید و لذت ببرید.

ادامه این مطلب از وبگاه #گردالی را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۹
زهرا خلیل پور