موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

وابستگی روحی و احساسی به یک نفر

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

وقتی مدام به یک نفر فکر می کنید ناخواسته به این امر عادت می کنید و مدام فکر و خیال وی در ذهنتان جاری است وابسته شدن شما بر روند رو به رشد این امرتاثیرگذار است و می تواند زندگی شما را درگیر خود کند و زندگی روزمره شما را مختل کند.


آیا برای شما هم پیش آمده که مدام به یک نفر فکر کنید؟ مدام حرف ها و کارهای  او را مرور کنید و از آزارهایی که به شما رسانده، دلگیر شوید؟ زمانی که شریک زندگی، فرزندان یا دیگر افرادی که دوست شان داریم آزارمان می دهند، تا ساعت ها یا حتی روزها ذهن مان درگیر است. هنگام رانندگی، ظرف شستن یا حتی پیاده روی، تمام حرف ها و تصویرها در ذهن مان تداعی می شوند. ۵ ساعت، ۵ روز یا حتی ۵ هفته هم می گذرد اما آنها نمی گذرند.به راستی چگونه می توانیم کسی را از سرمان بیرون کنیم؟ چگونه می توانیم طور دیگری برخورد کنیم وقتی تمام تصاویر چون فیلمی در مقابل چشمان مان رژه می روند؟

البته ممکن است این موضوع تنها در مورد افراد نباشد. بلکه گاهی اتفاقی ناخوشایند هم می تواند تا مدت ها ذهن مان را درگیر خود کند. این افکار سمی هستند و نه تنها به روح بلکه به جسم ما نیز آسیب می رسانند. تحقیقات نشان می دهند که هورمون های منتشر شده از درگیری های ذهنی مدام، موجب بروز بیماری هایی چون سرطان، بیماری قلبی، افسردگی و خود ایمنی می شوند.

اگر بخواهیم فراموش کنیم اما نتوانیم چه؟

گاهی ما تمام تلاشمان را برای یک زندگی سالم می کنیم، غذاهای ارگانیک می خوریم، از مواد غذایی ناسالم می پرهیزیم، از مواد شیمیایی به ندرت استفاده می کنیم، سبزیجات می خوریم و… اما برای ذهن مان چه می کنیم؟ چگونه سموم را از افکارمان دور کنیم؟

در اینجا چند روش کوچک اما تاثیرگذار برایتان آورده ایم که با عمل به آنها می توانید در مقابل افکار منفی خود مقاومت و افراد و اتفاقات آزار دهنده را از سرتان بیرون کنید.


ادامه این مطلب از وبگاه #دکتر_سلام را در این لینک ببینید:


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی