موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

حتما برای شما هم پیش آمده که از دست کسی ناراحت شوید و کینه او را به دل بگیرید. این فکر برای مدت زیادی با شماست و آزارتان می‌ دهد و البته بیش از هر کس دیگر به خودتان صدمه می ‌زند. البته آن روی سکه هم وجود دارد. گاهی شما باعث رنجش و عصبانیت دیگری می ‌شوید و احساس گناه شما را اذیت می‌ کند. هر دوی این موارد باعث می‌ شود که روح لطیف و جوان شما دستخوش تلاطم شود و آشفتگی را برای شما به دنبال بیاورد، حتی ممکن است اعتماد به نفس خود را در برخی موارد از دست بدهید. پس چه باید کرد؟

ادامه این مطلب از وبگاه #تبیان را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۲
زهرا خلیل پور

عموماً سنگ های جواهر را دارای دو خاصیت جذب و دفع می دانند. یکی جذب نیروهای طیف مثبت و دیگری دفع نیروهای طیف منفی .

ادامه این مطلب از وبگاه #جواهری_بینا را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۰
زهرا خلیل پور

تلاش کردن برای رسیدن به اهداف و آرزوهامون یکی از بهترین اتفاقات زندگی به حساب میاد. اما همه ی این مسیری که از روش حرکت میکنیم، با پیروزی و موفقیت پر نشده، بلکه بعضی وقتها هم هست که آدم شکست میخوره. خوبه که دلیل شکست هامون رو پیدا کنیم، تا با بررسی نقطه ضعفهامون بتونیم برای تلاش بعدی ای که میکنیم خودمون رو قوی تر کنیم.

فکت گرافی زیر که تیم #رنگی_رنگی براتون تهیه کرده، ۵ تا چیزی که همین الان مانع موفقیتتون هستن رو بهتون یادآوری می کنه.

ادامه این مطلب را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۸
زهرا خلیل پور

افراد مثبت اندیش  هیچ قدرت جادویی ندارند که شما نداشته باشید... به جای اینکه اجازه دهند تا استرس آنها را کنترل کند ، آنها کنترل زندگی خود را به دست می گیرند و تلاش می کنند تا هر روز را بهتر کنند، تا هر روز را زندگی کنند !

اگر کارهایی که افراد مثبت اندیش و موفق انجام می دهند و کارهایی که انجام نمی دهند را بخوانید می بینید که شما هم می توانید شاد و موفق باشید .پس بیایید این نکات مهم را مرور کنیم و به یاد بسپاریم .

در ادامه این مطلب از وبگاه #آی_بانو را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۰
زهرا خلیل پور

زندگی آن قدر طولانی نیست که وقت برای غم و غصه باشد. زمان آن آمده که از زندگی لذت ببرید و آرامش و هیجان دلخواه تان را در زندگی تان داشته باشید. کافی است نکاتی کلیدی را در زندگی بدانید و از تجربیات پیشینیان بجا و به موقع استفاده کنید. در کنار شناخت خودتان، و گاه با کمترین امکانات موجود می توانید بیاموزید چگونه به بهترین نحو زندگی کنید و زندگی را بکام خودتان و اطرافیان تان کنید.

در ادامه این مطلب از وبگاه #دو_نفره را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۸
زهرا خلیل پور

اسم من فیث لکسه و  طراح و سازنده ی محصولات فروشگاه “خلاقیت های یه مامان معمولی” هستم. من با استفاده از نخ و سوزن و پارچه های نمدی و دو تا دستای خودم لوازم دکوراسیون خونه درست میکنم. خونه ی من و همسرم و بچه های دوازده و سه ساله م تو شهر ایستونِ پنسیلوانیاست.

از وقتی که بچه بودم علاقه شدیدی به ساختن چیزای مختلف داشتم – از درست کردن رو بالشتی بگیر تا نوشتن داستان. اولین باری که از نمد استفاده کردم، برای دختر بزرگم گیره ی مو درست کردم و از همون لحظه عاشق کار با نمد شدم!

ادامه این مطلب از وبگاه #رنگی_رنگی را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۴
زهرا خلیل پور

براى اینکه بتوانید برنامه‏هاى زمان بندى شده را به خوبى اجرا کنید ، به ابزارهاى مدیریتى مناسب احتیاج دارید. در زمینه ی برنامه‏ریزى و زمان‏بندى نیز ابزارهاى مختلفى در اختیار دارید که مى‏توانید از آنها استفاده نمایید.

اگر قبلاً برنامه‏ریزى براى خود انتخاب کرده‏اید و بعد به هر دلیل آن را کنار گذاشته‏اید، احتمالاً مرتکب یکى از اشتباهات زیر شده‏اید:

   1- برنامه‏ ریز مناسبى براى خود انتخاب نکردید. 

    2- به اندازه ی کافى وقت صرف نکردید تا با همه ی ویژگى‏هاى آن آشنا شوید.

ادامه این مطلب از وبگاه #تبیان را در این لینک ببینید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۴
زهرا خلیل پور

بی‌شک فرمول‌های رسیدن به موفقیت بسیار متنوع هستند و پندها و اندرزها هم فراوان و متنوع، اما گاهی بد نیست با هم بعضی از این فرمول‌ها یا پندها را مرور کنیم.

ادامه این مطلب از وبگاه #یک_پزشک را در این لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۲
زهرا خلیل پور

«تفکر مثبت» یکی از رایج ترین توصیه هایی است که به افراد علاقه مند به رشد فردی میشود. اغلب گفته می شود که اگر افکار منفی داشته باشید موفقیت و شادمانی تقریباً غیرممکن است. در این مقاله از وبگاه #آی_بانو بررسی می کنیم که این مسئله درست است یا خیر ؟

ادامه مطلب را در این لینک ببینید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۵
زهرا خلیل پور

دوست دارید تاروش ساده اما کاربردی برای تمرکز روی اهدافتان بیاموزید ؟ روشی که به نوسازی افکار و خروج از موقعیت کمک می کند!

اگر از اینکه به اهدافتان نرسیده اید احساس پشیمانی می کنید، ثبت افکار راه خوبی برای یافتن خطاها و چگونگی تغییر آن است . سیسیلا فیلیس ، روانشناس ،توضیح می دهدکه : ثبت افکار به نوسازی افکار و خروج از موقعیت کمک می کند . با طرح نقشه ای جامع از مسئله ای که درگیر آن هستید ، می توانید راهی برای متوقف کردن چرخش بی فایده مسئله در ذهن ، بدست آورید .

در ادامه این مطلب از وبگاه #آی_بانو را از طریق این لینک دنبال کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۸
زهرا خلیل پور