موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

مقاله نویس فرانسوی، مایکل مونتنی با رویکردی بدبینانه نوشت، ” یک ازدواج موفق میان زنی کور و مردی لال شکل می‌گیرد.”با وجود نگاه خصمانه او، اگر رهنمودهایی را که از نظر علمی ثابت شده‌اند و در زیر آمده‌اند رعایت کنید، ازدواج تان از شانس دوام بالایی برخوردار است.

🔸چاهی که در آن هستید چقدر ژرف است؟

این یک آمار علمی است: حدود ۸۰% از زوج هایی که جدا می‌شوند، از بدهی مالی به عنوان یک دلیل عمده اختلافشان سخن می‌گویند. پیش از این‌که شما با نامزدتان رسما ازدواج کنید، درباره‌ی بدهی وام‌های دانشجویی‌تان و سایر بدهی‌ها، صادقانه به گفت‌وگو بنشینید.

🔸زندگی مشترکتان را درکجا آغاز خواهید کرد؟

یک نظرسنجی از ۲۵۲ زوج که به تازگی ازدواج کرده بودند، نشان داد اکثریت قاطع آنها پس از ازدواج، با زندگی در کنار پدر و مادر یا خویشاوندان سببی‌ شان، به شدت مخالف هستند. پس هر چند این کار یک روش عالی است تا با پرداختی اندک برای خانه‌ی خودتان، پولتان را پس انداز کنید یا این‌که پس‌اندازی برای آپارتمان مورد پسندتان داشته باشید، ولی امروز گزینه‌ی چندان محبوبی میان زوج‌ها به شمار نمی‌آید.

ادامه این مطلب از وبگاه #فرادید را در این لینک ببینید:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۹
زهرا خلیل پور

ازدواج

روانشناسی

پونیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی