موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

بدبینی در زندگی مشترک

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

مردی42 ساله ای می گوید : «چون نمی توانم جلوی بدبینی های خودم را بگیرم دائماً با همسرم بگومگو دارم،  چون به او مشکوک هستم غالباً بدون اطلاع قبلی کارم را رها می کنم و به خانه می آیم تا مچ او را بگیرم ولی وقتی او را مشغول پختن غذا برای ناهارم می بینم از خودم شرمنده می شوم و دوباره به سرکار بر می گردم. هنوز یکی دو ساعت در محل کارم نمانده ام که دوباره بدبینی به سراغم می آید و بی تابم می کند.»

از مرد دیگری پرسیده شده است چه دلایلی داری که همسرت به تو خیانت می کند؟ می گوید : "با همکارانش خودمانی صحبت می کند، هر وقت از خانه بیرون می روم پرده را نشان می کنم. وقتی برمی گردم می بینم پرده جا به جا شده، پس حتماً می خواسته سرک بکشد که در ساختمان روبرویی چه خبر است! وقتی کیف و کشوی میز توالتش را وارسی می کنم می بینم همه چیز سر جای خودش است! وقتی سر از کارهایش در می آورم و او را به محاکمه می کشم، می‌گوید: این حرفها را تکرار نکن. بالاخره مرا مجبور می کنی که گناهی مرتکب شوم".

این مقاله، به چند سوال اساسی در این رابطه پاسخ می دهد:

آیا ازدواج با اشخاصی که دچار بدبینی هستند، درست است؟

آیا بدبینی زن و شوهر از عشق زیاد سرچشمه می گیرد؟

نخستین بار بدبینی چه طور بروز می کند؟

آیا رفتار بعدی افراد بدبین قابل پیش بینی است؟

ادامه این مطلب از وبگاه #تبیان را در این لینک ببینید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
زهرا خلیل پور

بدبینی

روانشناسی

پونیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی