موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

۷ نشانه که شما شخصیت قوی دارید.

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ

پیچیدگی ذاتی انسان‌ها، از جمله ویژگی‌های شخصیتی، چیزی است که به گونه‌ی ما، یعنی انسان منحصر می‌شود. گونه‌های دیگر به دلایلی-توانایی‌های شناختی محدود، کدهای ژنتیکی ثابت، تکامل، و غیره- خصیصه‌ها و شیوه‌ی زندگی “خطی‌تری” را به نمایش می‌گذارند. توانایی ما انسان‌ها در شخصیت‌سازی از موجودیت‌مان و برقراری ارتباط با انسان‌های دیگر است که باعث می‌شود حقیقتا موجودی متمایز و منحصر به‌فرد باشیم.

هر شخصیت چیزی منحصر به‌فرد را به نژاد انسان می‌افزاید. تعیین این‌که یک شخصیت از سایر شخصیت‌ها “ارزشمندتر” یا “خوشایندتر” است، دیدگاهی بی‌نهایت سطحی است. با وجود این، در میان آدم‌هایی که بیش‌ترین محبوبیت را ، در گذشته و حال، دارند مرسوم است نوعی قدرت را به تصویر بکشند که هم اطمینان‌بخش و هم تحسین‌برانگیز است. چنین افرادی- مثلا مادر ترزا، گاندی، مارتین لوتر کینگ جونیور، نلسون ماندلا، و آبراهام لینکلن که فقط تعداد کمی از این افراد هستند- بحران‌ها و خطر را پشت سر گذاشته‌اند اما به خاطر شخصیت قوی‌ای که داشتند هم‌چنان در اعتقادشان به مصلحت جامعه استوار و ثابت‌قدم ماندند.

✳️“حلقه‌ی درونی‌تان” را با دقت انتخاب می‌کنید.

✳️شکیبایی‌تان در برابر جهل و ناآگاهی کم است.

✳️شما با شخصیت قوی به توجه نیاز ندارید.

✳️و ................

ادامه این مطلب از وبگاه #بازده را در این لینک ببینید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی