موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

عوامل بازدارنده از موفقیت را بشناسید.

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ


اگر شما به دنبال رسیدن به موفقیت هستید امکان دارد که همه چیز را به درستی انجام دهید اما همچنان برخی مسائل شما را به عقب رانده و نتوانید از پس آن ها بربیایید. ممکن است اهداف بلندی داشته باشید. بسیار سعی کنید. همچنین همه ی نکاتی که فکر می کنید لازم باشد را انجام دهید اما آیا همین ها کافی است؟ خیر. شما قصد دارید از دیگران یک قدم جلو تر باشید پس لازم است کمی بیشتر سختی بکشید. برخی از عادت های و رفتار ها در زندگی جز عوامل بازدارنده از موفقیت بوده و شما را به عقب می رانند.برای موفقیت باید این عادات را کنار گذاشته و شیوه ی زندگی خود را تغییر دهید. 


🔺 تلویزیون

بسیاری از ما از تماشای تلویزیون لذت می بریم. دوست داریم وقتی به خانه می آییم جلو تلوزیون لم داده و یک لیوان نوشیدنی بخوریم و اوقات مان را اینگونه سپری کنیم. دیدن فیلم هایی که به آن ها علاقه دارید تفریح خوبی است نه؟ اما همین تفریح لذت بخش گاهی می تواند به یکی از عوامل بازدارنده از موفقیت تبدیل شود. اگر بیش ز حد وقت تان را با تلویزیون بگذارید و به کارهای دیگرتان اهمیت ندهید دیگر چگونه می توانید برای موفقیت زمان بگذارید؟


🔺دیر بیدار شدن از خواب

کاملا عادی است که دیر بیدار شدن از خواب را یکی از عوامل بازدارنده از موفقیت بدانیم. شما وقتی به جای اول صبح تا نزدیک ظهر در رخت خواب می مانید و دیر از خواب برمی خیزید، علاوه بر اینکه فرصتی برای انجام خیلی از کارها را از دست می دهید و در نیمه ی روز فقط مجبورید با عجله خودتان را برای انجام وظایف اصلی تان آماده کنید، با دیر بیدار شدن حس خواب آلودگی و کم انرژی بودن به سراغ تان آماده و دیگر حوصله ی انجام کارها را هم ندارید. اگر صبح ها زود بیدار شوید می توانید یک صبحانه ی کامل خورده و سر فرصت به کارهای تان برسید.


ادامه این مطلب از وبگاه #هفت_گنج را در این لینک ببینید.


نظرات  (۲)

خیلی جالب و مفید بود...
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۶ بانوی دلدارم
ممنون از مطلبت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی