موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

تمرینات مناسب برای کسب آرامش

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

برای رسیدن به آرامش واقعی و لمس آن بهتر است از ذهنتان کمک بگیرید و برای رسیدن به  این امر وقت بگذارید!

تصور متمرکز، بر این مفهوم استوار است که بدن و ذهن با هم در ارتباطند. با استفاده از همه حواس خود بدن شما احساس خواهد کرد که این تصور واقعی است. یکی از مثال هایی که اغلب استفاده می شود تصویر کردن یک پرتقال یا لیمو با تمام جزئیاتش است؛ بو، رنگ و بافت پوست.

برای شروع به تصور کردن بوی لیمو ادامه دهید و سپس خودتان را در حال برداشتن برشی از لیمو ببینید و احساس کنید آب لیمو را در دهان خود می چکانید. بسیاری از مردم با این تصویرسازی بزاق شان ترشح می شود. این تمرین نشان می دهد و اثبات می کند که چطور بدن شما به آنچه که تصور می کنید، پاسخ می دهد.

حال می توانید برای رسیدن به آرامش یک تصویر آرامش بخش را در ذهن مجسم کنید. مثل رودخانه یا باغ. این وضعیت آرامش بخش می تواند در التیام پیدا کردن، یادگیری، خلاقیت و اجرا کمک کند. تصویرسازی به شما کمک خواهد کرد احساسات و کارهای سخت را بیشتر تحت کنترل در آورید و در نتیجه  توجه، سلامت و احساس خوب بودن را بهبود بخشید.


ادامه این مطلب از وبگاه #دکتر_سلام را در این لینک ببینید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی