موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

چگونه به خوشبختی برسیم؟

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

آیا واقعاَ شاد هستید؟ آیا اصلاً می‌دانید شاد بودن به چه معنی است و برای رسیدن به خوشبختی چه باید کرد؟ این سوالات برای کسانیکه به دنبال خوشبختی هستند خیلی مهم است. اگر می‌خواهید شاد باشید باید درک کنید که می‌توانید شاد باشید و باید شاد باشید. خیلی‌ها به‌اشتباه باور دارند که لیاقت خوشبختی را ندارند و بدبختی خود را بعنوان سرنوشتشان پذیرفته‌اند. حقیقت این است که خوشبختی، مثل هر چیز دیگری در زندگی، باید پرورانده شود. در زیر به چند نکته برای رسیدن به خوشبختی در زندگی اشاره می‌کنیم.


🔺بدانید که چه چیزی شادتان می‌کند.

هرکسی برای رسیدن به شادی و خوشبختی نیازهای خاصی دارد و چیزی که باعث شادی یک نفر می‌شود، ممکن است برای دیگری اینطور نباشد. باید با خودتان بیشتر آشنا شوید و نگران این نباشید که امیال و خواسته‌هایتان با هم‌نوعانتان متفاوت است یا خیر.


🔺برای رسیدن به اهدافی که باور دارید شادتان می‌کنند، برنامه‌ریزی کنید.

وقتی اهدافتان را دنبال می‌کنید، روحیه‌ بهتری خواهید داشت و بخاطر دنبال کردن چیزی که برایتان اهمیت دارد،  احساس بهتری به خودتان پیدا حواهید کرد.


🔺دور و برتان را با آدم‌های شاد پر کنید.

وقتی اطرافتان پر از آدم‌های ناامید و افسرده باشد، خیلی راحت دچار افکار منفی می‌شوید. برعکس، وقتی دور و بر آدمهای شاد باشید، روحیه مثبت آنها در شما نیز اثر خواهد گذاشت.


ادامه این مطلب از وبگاه #آلامتو را در این لینک ببینید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی