موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

اهمیت پیشگیری از کاهش اعتماد به نفس

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ
لازمه افزایش اعتماد به نفس را می شناسید ؟برای بالابردن عزت نفس از چه راهکارهایی می توانیم کمک بگیریم آشفتگی روحی و نادیده گرفتن استعدادها و توانایی های فردی تاثیر زیادی بر سلامتی ما خواهد گذاشت این امر در موفقیت شما و فرزندانتان تاثیرات فراوانی خواهد گذاشت جازه ندهید کاهش عزت نفس در روند زندگی تان اختلال ایجاد کند به پیشنهادات ما در این زمینه دقت کنید.
قدرت تصمیم‌گیری و میزان موفقیت هر انسان بستگی به میزان عزت‌نفس او دارد بنابراین نقش عزت نفس در زندگی انسان بسیار مهم و چشمگیر است.
عزت‌نفس در واقع یک حس درونی است که در ضمیر ناخودآگاه فرد از همان ابتدای کودکی شکل می‌گیرد و کسی که عزت‌نفس نداشته باشد نمی‌تواند خواسته‌های خود را در زندگی عملی کند.
افرادی که عزت‌نفس یا حرمت‌نفس ندارند از لحاظ روحی بسیار حساس و شکننده‌اند و چون در زندگی احساس خلاء می‌کنند به دیگران وابسته هستند و همیشه احساس بدی نسبت به خود دارند و وجود خود را بی ارزش می‌دانند.

ادامه این مطلب از وبگاه #دکتر_سلام را در این لینک ببینید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی