موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

چطور استرس خود را مدیریت کنیم.

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ

تکنیک جدید تصویربرداری به افراد اجازه می دهد فعالیت های الکتریکی عصبی در قسمت بادامه مغزکه واکنش های احساسی نظیر ترس و استرس را تنظیم می کند را به طور مجدد سازمان دهی کنند. به گفته محققان با این روش افراد می توانند فعالیت بادامه مغز را کاهش داده.

دانشمندان به تازگی ابزار جدیدی ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند تا استرس را از خود دور کنند.

شیوه هایی وجود دارد که به مغز آموزش می دهد تا استرس های روزانه و دیگر واکنش های احساسی را مدیریت کند. اما این روش ها برای همه افراد و برای همیشه کارآمد نیست. این در حالی است که دانشمندان به تازگی ابزار جدیدی ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند تا سازمان دهی دوباره فعالیت های مغزی پرداخته و استرس را از خود دور کنند.

استرس‌ عبارت‌ است‌ از واکنشهای‌ فیزیکی‌، ذهنی‌ و عاطفی‌ که‌ در نتیجه‌ تغییرات‌ و نیازهای‌ زندگی‌ فرد، تجربه‌ می‌شوند. تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند. پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌. استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزش‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.


ادامه این مطلب از وبگاه #پزشکین را در این لینک ببینید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
زهرا خلیل پور

استرس

روانشناسی

پونیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی