موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

موفقیت و انرژی مثبت

این وبلاگ مخصوص همه کسانیست که خواهان دریافت انرژی مثبت و موفقیت در زندگی خود هستند.

آیا واقعا زیبا و محبوب هستم؟

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

اگر با چهره، تیپ و شخصیتی که داری هنوز نمیدونی که زیبایی و محبوبیتی که دنبالش هستی را به دست آوردی یا نه امروز رو با ما همراه شو تا با چند پرسش ساده پی ببریم چقدر در اطراف تاثیر مثبت داری. راهکارهای ساده ای برای به دست آوردن محبوبیت و جذابیت وجود داره.

ادامه این مطلب از وبگاه #دونفره را در این لینک ببینید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
زهرا خلیل پور

انرژی مثبت

پونیلا

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۷ لیان اس کندی
سلام
ممنون بابت بازدید شما
چندمین پست وبلاگتون هست که باز میکنم و با متن ادامه را در این لینک بخوانید روبرو میشم
خب من نمی تونم راجه به استراتژی و روش کار شما قضاوتی کنم چون اولا نه حقش رو دارم و نه اطلاعاتی که شما دارید
اما چیزی که من می دونم اینه که این روش اقلا برای منی که بازدید کننده هستم خیلی خوشایند نیست
وبلاگ ها معمولا تجلی خواسته های درونی نویسندشون هستن و لزومی نداره حتما شما مطالب علمی و مفیدی بزارید که هزاران کلمه هم داشته باشن
به هر حال هر چی هم که بنویسید یه نفر پیدا میشه که بخونه اونا رو اما اینکه به سایت های دیگه ارجاع بدید اصلا برای بازدید کننده ای که با نت ایران داره می چرخه اصلا خوشایند نیست
به نظرم شما می تونید همین مطلب رو که می خواید بنویسید با همین موضوع
برید چندین سایت و مقاله رو بخونید که با هم مرتبط باشن
و در نهایت با کمک دانسته های قبلی خودتون و چیزی که یاد گرفتید یه مطلب خوب و مفید به بازدیدکنندتون تحویل بدید که اونو از گشتن توی چندین سایت بی نیاز می کنه
اینطوری هم بازدید کننده به هدفش می رسه و هم شما
به هر حال همون طور که گفتم اصلا قضیه به من مربوط نمیشه اما خب وظیفم دونستم کمی از تجربم رو در اختیارتون قرار بدم
امیدوارم ناراحتی ای پیش نیاد
بازم ممنون بابت بازدید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی